18 Şubat 2014 Salı

Ses kaydı ile deşifre olan Gülen ve Aydın Doğan ilişkisi

İnternete düşen yeni bir ses kaydında Fethullah Gülen-Aydın Doğan ilişkisi deşifre oldu.

Hürriyet ve Kanal D'nin yayınlamayacağı bu ses kaydında "Hocam kendisi de damadı da bize çalışıyor" mesajı verildi.

"AYDIN DOĞAN: DEMOKRATLIĞI HOCAEFENDİ TEMSİL EDİYOR"
Bunun yanında Aydın Doğan'ın  "Şu anda demokratlığı Hocaefendi temsil ediyor" sözleri en çok dikkat çekenler arasında.

İşte o konuşma:

- Hocam müsadenizle bir iki husus vardı arz edebilir miyim?

 Fethullah Gülen: - Buyurun

- Bugün Aydın Bey’le yemek yedik, selam ve hürmetleri var

 Fethullah Gülen: - Teşekkür ederim sağolsun.

- “Beni Cemaat’in yanında diye göstererek farklı bir noktaya getirmeye çalıştılar” dedi. O öyle deyince ben de şey dedim. Serhat’ın koordine ettiği adamlar var, onlara gidiyorlar Cemaat aleyhine yazın diye baskı yapıyorlar, ondan bahsettim. “Bize de geldiler” dedi. “Şu anda gerçek olarak demokratlığı Hocaefendi temsil ediyor” dedi. Bir ara dedi: “ben de artık Başbakan’ın karşısına geçeyim dedim.” Uzun uzun diğer konuları da konuştuk efendim. Özellikle sizin ilgilendiğiniz 2 tane husus noktasında çok memnun oldu. Akşam üzerinde de damadı geldi, onunla da konuştuk. Onu biraz diğer taraf etkilemeye çalışıyordu. Bunlardan bahsedince o da rahatlamış oldu. Hocamın ellerinden öpüyorum dedi.

 Fethullah Gülen: - Allah razı olsun. (damat derken) Mehmet Ali Bey’den bahsediyorsun değil mi?

-  Evet efendim, önce Aydın Bey’le yemek yedik, akşam da damadı ile.

Ensonhaber






0 yorum for "Ses kaydı ile deşifre olan Gülen ve Aydın Doğan ilişkisi"

Leave a reply